Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego

szukaj >
odstep
 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)


PRZETARG NIEOGRANICZONY



Dostawy artykułów spożywczych


dla Domu pomocy Społecznej w Sadowej ul. Jagodowa 2






UWAGI OGÓLNE

  1. Postępowanie niniejsze prowadzone jest na zasadach przewidzianych przez ustawę z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), zwaną dalej ustawą oraz w przepisach wykonawczych do niej.

  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 pkt.7 ustawy PZP.

  4. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy.

  5. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) pod rygorem ich odrzucenia.

  6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.


I. ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

Adres: 05- 092 Łomianki , Sadowa ul. Jagodowa 2

telefon: 022 751-26-25, faks: 022 751-36-39

e-mail: dpssadowa@o2.pl



II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

2.1. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro,

2.2. Postępowanie jest prowadzone bez udziału Komisji Przetargowej (art.19ust 2)

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1. Przedmiotem zamówienia są:

- dostawy artykułów spożywczych, kod CPV 15800000-6

3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.

3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w formularzu cenowym są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo oraz spełniają kryteria wymienione w opisie produktu. W rubryce „producent” należy wpisać nazwę własną wyrobu oferowanego.

3.4. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:

- dowóz na koszt i ryzyko transportem wykonawcy do magazynu zamawiającego,

- dostawy sukcesywne, uruchamiane telefonicznie.

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

4.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

od dnia 01-01-2007 do dnia 31-12-2007 r.

  1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi 01-01-2007r.


V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

5.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

5.1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

5.1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

5.1.3Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5.1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

      1. Złożą formularz oferty wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami.

      2. Nie zalegają z opłacaniem podatków do Urzędu Skarbowego.

      3. Nie zalegają z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne do ZUS.

    1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie „spełnia/ nie spełnia”.

VI. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:

    1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu atr.22 ust.1 i art.24 ust.1 ustawy, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;

    2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    1. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. b) niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

VII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

7.1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej. Należy je przesłać na adres Zamawiającego podany w pkt.1.

7.2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego jest: Maria Dziekańska tel: 022 751-26-25 wew.118

faks: 022 751-36-39 w godzinach od 9.00 do 14.00.

VIII. WADIUM ORAZ ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

9.1. Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 30 dni.

9.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

9.3. Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu (art. 181 ust. 1 ustawy).

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

10.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem maszynowym, komputerowym lub inną trwałą, czytelną techniką.

10.2. Oferta powinna zawierać następujące elementy umieszczone w poniższym porządku:

    1. wypełniony i podpisany druk formularza OFERTY - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

    2. Wypełniony i podpisany FORMULARZ CENOWY – stanowiący zał. 1 do SIW

    3. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

    4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SIWZ

    1. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy.

    2. Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne albo opatrzone imienną pieczątką

    1. Wszelkie poprawki dokonane w treści oferty powinny być parafowane przez osoby podpisujące ofertę. Brak parafki powoduje uznanie poprawki za nieistniejącą.

    1. Oferta musi być kompletna.

    2. W przypadku gdy jakiś składnik wzoru oferty nie dotyczy Wykonawcy, należy wpisać „nie dotyczy”.

    3. Każdy Wykonawca powinien przedstawić tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.

    4. Zaleca się, aby każda strona oferty była parafowana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.

    5. Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.

    6. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę. Zgodność z oryginałem kopii dokumentów, musi być potwierdzona przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.

    1. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości.

    2. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania jakichkolwiek zmian w treści załączonych formularzy. W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią formularzy załączonych do niniejszej SIWZ.

    3. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.

    4. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie/ opakowaniu.

Koperta zewnętrzna/opakowanie zawierająca ofertę powinna być zaadresowana do Zamawiającego na adres: Dom Pomocy Społecznej w Sadowej, ul. Jagodowa 2 i oznaczona następująco:

Oferta na dostawy artykułów spożywczych. Nie otwierać przed dniem 21-12-2006r. godz.10.00.”.

Koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej powinna być opisana nazwą i adresem Wykonawcy.

    1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania kopert/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji..

XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

11.1. Oferty należy składać/przesłać do dnia 21.12.2006r do godziny 10.00. na adres: Dom Pomocy Społecznej, Sadowa ,ul Jagodowa 2, 05-092 Łomianki Budynek administracyjny, Sekretariat

11.2. Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego.

11.3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:

Dom Pomocy Społecznej, Sadowa ul. Jagodowa2, 05- 092 Łomianki

Budynek administracyjny, pokój nr.25 w dniu 21-12-2006r. o godzinie 10.30 .

11.4. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

11.5. Otwarcie ofert jest jawne.

11.6. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

11.7. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oraz terminów płatności zawartych w ofertach.

XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI

    1. Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto i netto z wyodrębnieniem podatku VAT, w złotych polskich (zł.) cyfrowo i słownie.

    2. Obliczanie wartości netto = cena netto x ilość

Obliczanie ceny brutto = cena netto x VAT

Obliczanie wartości brutto = cena brutto x ilość

    1. Cena oferty uwzględnia wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

    2. Cena podana przez Wykonawcę może ulec zmianie raz na kwartał o wskaźnik wzrostu lub spadku cen towarów i usług, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego.

    3. W przypadku rozbieżności Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art. 88 ustawy.

    4. Płatność za wykonanie zamówienia będzie następować każdorazowo po dostarczeniu przez Wykonawcę zamówionej partii towaru oraz po dokonaniu jej odbioru przez Zamawiającego.

    5. Wykonawca wystawia fakturę VAT po każdym dokonaniu odbioru partii towaru przez Zamawiającego.

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT

13.1. Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nie odrzucone będą oceniane według następujących kryteriów i wag :

Cena ------------- - 100%







Do porównania i oceny ofert w powyższych kryteriach zostaną zastosowane wzory:

Cena= Najniższa cena brutto z ofert

XIV. FORMALNOŚCI JAKIE POWINNY ZOSTAĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY.

14.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia zostanie unieważnione jeżeli:

14.1.1. Nie zostanie złożona żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu

14.1.2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

14.1.3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

14.1.4. Zostaną złożone oferty o takiej samej cenie,

14.1.5. Postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

14.2. O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenia zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

14.3. Wykonawcy zostaną powiadomieni niezwłocznie o wyborze oferty. W zawiadomieniu o wyborze oferty Zamawiający poda nazwę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz jej cenę.

14.4. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej, w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później niż upływa termin związania ofertą. O miejscu i terminie podpisania umowy Wykonawca zostanie powiadomiony przez zamawiającego.

14.5. W przypadku gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze tę z pozostałych ofert, która uzyskała najwyższą ocenę, chyba że w postępowaniu przetargowym złożona została tylko jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu lub upłynie termin związania ofertą.

14.6. Istotne dla zamawiającego postanowienia umowy zostały zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.

XV. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przepisów wykonawczych, jak też postanowień niniejszej SIWZ, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy (art. 179–198).

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

FORMULARZ CENOWY

Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego
ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki
tel. (0 22) 733-72-00, fax (0 22) 733-72-01
Godziny pracy: poniedziałek - 9.00-17.00, wtorek-piątek - 8.00-16.00
Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jakub Wawer

Osoba odpowiedzialna za treść:
Data modyfikacji: 2010/06/14 16:05:08
Redaktor:

realizacja informatyczna: logo ornak