Realizacja zadań Ogólnopolskiej Akcji „Przejrzysta Polska”
Informujemy mieszkańców powiatu, iż w ramach realizacji zadań ogólnopolskiej akcji „Przejrzysta Polska” opracowany został Katalog Usług Administracyjnych, świadczonych przez Urząd.
Na 63 kartach zawarte zostały niezbędne informacje dotyczące pracy poszczególnych wydziałów, a także jakie dokumenty należy przygotować do realizacji konkretnych spraw.
Karty usług dostępne są:
- na stronie internetowej powiatu www.pwz.pl – Przejrzysta Polska oraz w BIP-ie – Jak załatwić sprawę,
- w Kancelarii Ogólnej Starostwa,
- Karty informacyjne usług świadczonych przez poszczególne wydziały dostępne są w wydziałach,
- na tablicach informacyjnych przy poszczególnych wydziałach,
- Karty informacyjne usług, dotyczące zadań realizowanych przez Wydział Architektury i Budownictwa znajdują się przy oknie podawczym w holu głównym Starostwa.
Opracowana została Ankieta badająca poziom zadowolenia interesantów. Stworzono ją w trosce o podnoszenie jakości pracy Starostwa, a jednocześnie w celu sprecyzowania oczekiwań mieszkańców dotyczących pracy tej placówki. Starosta zwraca się z prośbą o jej wypełnienie do wszystkich osób odwiedzających Urząd.
Spostrzeżenia i uwagi zgłoszone przez respondentów zostaną wnikliwie przeanalizowane i posłużą do dalszego doskonalenia jakości usług administracyjnych oferowanych przez Starostwo.
Ankietę można wrzucać do skrzynki w holu głównym Urzędu, przesłać pocztą lub wysłać drogą elektroniczną na adres: promocja@pwz.pl
W Starostwie opracowany został również Kodeks Etyki Pracowników Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego. Zawarto w nim szereg zasad dobrej pracy urzędników administracji państwowej. Kodeks opracowany został przez pracowników – dla pracowników. Poprzedziły go badania ankietowe i konsultacje z wieloma osobami. Dzięki temu został zaakceptowany przez wszystkich.
Kodeks umieszczony jest na stronie internetowej powiatu www.pwz.pl