Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego

szukaj >
odstep

 ZARZĄDZENIE Nr 5 /2007

Starosty Warszawskiego Zachodniego

z dnia 26.01.2007 roku



Działając na podstawie art. 32 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2004 r. Nr 64, poz. 593 ze zm.), w wykonaniu postanowień zawartych w ogłoszeniu Starosty Warszawskiego Zachodniego o otwartym konkursie ofert na realizację zadania z zakresu pomocy społecznej w okresie od 1 stycznia 2007 roku do 31 grudnia 2008 roku na prowadzenie środowiskowych form wsparcia dla dzieci ze środowisk najuboższych i dysfunkcyjnych – placówek wsparcia dziennego oraz działalności socjalno-bytowej na rzecz kobiet w ciąży lub kobiet z małymi dziećmi; po przedstawieniu przez Komisję Konkursową wyników przeprowadzonego postępowania,


zatwierdzam



dokonany przez Komisję wybór podmiotów, które w roku 2007 i 2008 będą realizowały zadania z zakresu pomocy społecznej na prowadzenie środowiskowych form wsparcia dla dzieci ze środowisk najuboższych i dysfunkcyjnych – placówek wsparcia dziennego oraz na rzecz kobiet w ciąży lub kobiet z małymi dziećmi. Wykaz tych podmiotów, stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.



§ 1


Wyniki konkursu wraz z warunkami realizacji zadania przez podmioty wyłonione w postępowaniu konkursowym, zostaną w terminie 7 dni od daty wejścia w życie niniejszego Zarządzenia, podane do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty oraz opublikowane na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Warszawskiego Zachodniego.



§ 2


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.




Jan Żychliński

Starosta Warszawski Zachodni

Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego
ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki
tel. (0 22) 733-72-00, fax (0 22) 733-72-01
Godziny pracy: poniedziałek - 9.00-17.00, wtorek-piątek - 8.00-16.00
Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jakub Wawer

Osoba odpowiedzialna za treść:
Data modyfikacji: 2010/06/14 16:06:42
Redaktor:

realizacja informatyczna: logo ornak