Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego

szukaj >
odstep

 

 

Do realizacji zadania została wybrana firma Com Brigde Sp. j. z siedzibą w Warszawie ul. Nowowiejska 6 nr lok. 28.
Umowa została podpisana w dniu 14 czerwca 2010r.

 

Zgodnie z art.  92 ust. 1  pkt 1 ustawy pzp, informujemy,  że po ponownym rozpatrzeniu ofert  w powyższym postępowaniu

do realizacji zadania została wybrana oferta złożona przez firmę:

 

ComBridge.

 

Ocena punktowa złożonych ofert przedstawia się następująco:

 

1. ComBridge Sp.j. J.Molski, A.Molska ul. Nowowiejska nr 6 lok. 28, 00-649 Warszawa – 100 pkt

2. Szkoła Języków Monika Karkosik, ul., Raszyńska 30, 05-816 Michałowice –  71,64 pkt

3. The Tower ul. Marszałkowska 34/50, 00-554 Warszawa  - 65,75 pkt

4. Warsaw Study Centre Sp. z o.o. –  60,76 pkt

5. Global School ul. Poznańska 258, 05-850 Ożarów Mazowiecki  - 53,93 pkt

 

 

Proponowany termin podpisania umowy  7 czerwca 2010 roku. 

 

 

 

 

Informujemy, iż wpłynęły następujące pytania w związku z przetargiem :

 

 

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24

 

Pytanie 18
W SIWZ istnieje zapis: Przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego dla obecnych klas I. II, III i IV w liczbie 5370 h. Godzin zegarowych czy lekcyjnych?

 

Odpowiedź:
Przez 1 godzinę zegarową zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie realizacji Projektu przyjęto  50 minut.

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24

 

Pytanie 17
Co oznaczają konspekty poszczególnych wykładów, warsztatów? W jakiej liczbie? Na każdą godzinę lekcyjną?

 

Odpowiedź:
W nawiązaniu do Załącznika nr SIWZ do Oferenta należy wybór formy sporządzenia programu szkolenia.
Zamawiający nie określił zasad ramowych sporządzenia programów szkoleń i wymogów w tym zakresie.
Wybór formy/zawartości treści/poziomów programów należy do Oferenta.

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24

 

Pytanie 16
W formularzu oferty widnieje zapis : Do oferty załączamy:
1. Szczegółowy program szkolenia, konspekty poszczególnych wykładów i warsztatów, opis proponowanych materiałów szkoleniowych dla uczestników.

Prosimy o sprecyzowanie co powinien zawierać szczegółowy program szkolenia jeśli czas trwania szkolenia różni się w różnych grupach? Czy należy przygotować kilka programów szkoleniowych odpowiednia na 240 h, 120 h itd.?

 

Odpowiedź:
Oferent powinien przygotować odrębny program szkolenia dla poszczególnej liczby godzin szkoleniowych:
1) Dla bloku 240 godzinnego.
2) Dla bloku 172 godzinnego.
3) Dla bloku 97 godzinnego.
4) Dla bloku 40 godzinnego.
 

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24

 

Pytanie 15
2.4. dot. Wykaz kadry pedagogicznej proponowanej do przeprowadzenia zajęć wraz
z potwierdzającymi uprawnieniami do ich przeprowadzania

 

Czy przez zapis „wraz z potwierdzającymi uprawnieniami do ich przeprowadzania” rozumieją Państwo potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dyplomów kadry pedagogicznej?
Odpowiedź:
Tak, wraz z wykazem kadry Oferent powinien przedstawić dokumenty potwierdzające uprawnienia do przeprowadzenia zajęć.

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24

 

Pytanie 14
dot. 2.5 Przygotowanie i przekazanie materiałów szkoleniowych – podręczników (siedem części na jednego uczestnika). Bardzo prosimy o sprecyzowanie kwestii materiałów szkoleniowych. Czy mają być to podręczniki zakupione na rynku wydawniczym czy mogą być podręczniki w całości przygotowane przez wykonawcę na podstawie własnych materiałów? Co oznacza siedem części na jednego uczestnika?

 

Odpowiedź:
W ramach realizowanych szkoleń każdy z Uczestników Projektu powinien otrzymać materiał szkoleniowy w postaci 7 części.
Zamawiający nie ograniczył kwestii zakupu/przygotowania materiałów szkoleniowych.
Oferent w przedłożonej ofercie powinien dokonać przyporządkowania odpowiednich materiałów szkoleniowych do zaproponowanego harmonogramu merytorycznego zajęć, tak aby tworzyły one kompatybilną całość.

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24

 

Pytanie 13

Przygotowanie i przekazanie materiałów szkoleniowych – podręczników (siedem części na jednego uczestnika)"- skąd taka ilość podręczników (7). Większość podręczników pisana jest w przedziale 60-140h dydaktycznych (jeden podręcznik). Siedem podręczników na kurs 240h wydaje się być ilością trudną do zrealizowania. A co w przypadku kursu 40h? Siedem podręczników na 40h? 

 

 

Odpowiedź:
W ramach realizowanych szkoleń każdy z Uczestników Projektu powinien otrzymać materiał szkoleniowy w postaci 7 części.
Oferent w przedłożonej ofercie powinien dokonać przyporządkowania materiałów szkoleniowych do zaproponowanego harmonogramu merytorycznego zajęć.
 

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24

 

Pytanie 12

a. "Szczegółowy program szkolenia, konspekty poszczególnych wykładów i warsztatów, opis proponowanych materiałów szkoleniowych dla uczestników"- najdłuższy program to 240h, czy mamy rozumieć, że należy dostarczyć program szkolenia rozpisany na poszczególne ilości godzin i konspekty do wszystkich lekcji i warsztatów? Program i konspekty dot. 240h szkolenia mogą obejmować kilkadziesiąt- kilkaset stron. Czy ma być to przykład jednej lekcji?
b.  Na jakim poziomie mają być te konspekty/ program, skoro uczestnicy są jeszcze przed kwalifikacją? Poziom elementarny, pre- intermediate, intermediate, itp. Czy należy dostarczyć (po wyjaśnieniu punktu powyżej) cały program/ przykładową lekcję na jednym/ wszystkich/ podanych przez Państwa/ wybranym przez składającego ofertę/ poziomie?

 

 

 

Odpowiedź:
W nawiązaniu do Załącznika nr SIWZ do Oferenta należy wybór formy sporządzenia programu szkolenia.
Zamawiający nie określił zasad ramowych sporządzenia programów szkoleń i wymogów w tym zakresie.
Wybór formy/zawartości treści/poziomów programów należy do Oferenta
 

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24

 

Pytanie 11.

Proszę o wyjaśnienie treści tego punktu:
3. Nabór uczestników prowadzi Biuro Projektu „Atrakcyjne szkolnictwo Zawodowe w Powiecie Warszawskim Zachodnim” oraz zapewnia sale szkoleniowe.
po co robić nabór uczestników skoro lekcje mają być dla szkół  wymienionych w 2.4.? Co znaczy sale szkoleniowe, gdzie one są? To nie są sale w wymienionych szkołach?

 

 

Odpowiedź:
Zgodnie z punktem 2.1 SIWZ wsparciem zostanie objętych 319 osób.
Po stronie Zamawiającego będzie zatem:
- rekrutacja 319 osób spośród placówek oświatowych wymienionych w punkcie 2.2. SIWZ;
- zapewnienie sal szkoleniowych na potrzeby realizowanych szkoleń z języka angielskiego w placówkach oświatowych wymienionych w punkcie 2.2 SIWZ.
 

 

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24

 

Pytanie 10

Czy czas przeprowadzania testów kwalifikacyjnych należy do 5370 godzin wymienionych w punkcie 2.4.? czy cena podręczników należy do kosztów kursu, które ponosi wykonujący? Czy cena blankietów dyplomów  należy do kosztów kursu, które ponosi wykonujący?

 

 

Odpowiedź:
Czas przeprowadzenia testów kwalifikacyjnych nie należy do łącznej liczby godzin - 5370.  Testy kwalifikacyjne odbywają się przed rozpoczęciem cyklu szkoleń językowych.
Czas przeprowadzenia testów odbywa się poza 5370 godzinami.
Cena podręczników należy do kosztu kursu i jest kosztem Wykonawcy. Cena blankietów/dyplomów należy do kosztu kursu i jest kosztem Wykonawcy.

 

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24

 

Pytanie 9.

Czy wymienione w projekcie konkursowym „ATRAKCYJNE SZKOLNICTWO ZAWODOWE W POWIECIE WARSZAWSKIM ZACHODNIM” 2.4. Przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego dla obecnych klas I. II, III i IV w liczbie 5370 h. jest tożsame z 2.1. Przeszkolenie 319 osób innowacyjną metodą komunikacyjną zakończoną zaświadczeniem o znajomości języka angielskiego na poziomie egzaminu FCE (First Certificate In English) czy raczej chodzi o dodatkowe godziny, poza tymi 5370 godzinami?

 

 

Odpowiedź:
Tak, w liczbie godzin 5370 zawiera się przeszkolenie 319 osób. Liczba godzin 5370 jest łączną liczbą godzin w ramach kursów. Nie przewiduje się większej liczby aniżeli ta co została podana.

 

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24

 

Pytanie 8

Ile osób będzie zaczynać w klasie 1, ile w klasie 2, ile w klasie 3 i ile w klasie 4?

 

Odpowiedź:
Podział na grupy nastąpi w zależności od wyniku testu kwalifikacyjnego. Tutaj też w zależności od zgłoszeń nastąpi podział na ilośc grup w klasie I, II, III i IV.

 

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24

 

Pytanie 7.

Z treści "przedmiotu" zamówienia można wyczytać  , że zamówienie dotyczy zajęć pozalekcyjnych tj. po zajęciach szkolnych. Proszę o potwierdzenie oraz informacje ile godzin dziennie ma być realizowanych oraz ile ma być grup w każdej klasie i jak będą liczne.

 

Odpowiedź:
Zajęcia z języka angielskiego będą odbywać się po zajęciach szkolnych. Po stronie Zamawiającego będzie rekrutacja 319 osób spośród placówek oświatowych wymienionych w punkcie 2.2. SIWZ, zaś po stronie Wykonawcy należeć będzie:
1) przeprowadzenie testów kwalifikacyjnych;
2) podział na grupy - wspólnie z Zamawiającym, po analizie przeprowadzonych testów kwalifikacyjnych.
Łącznie zaplanowano 37 grup szkoleniowych

 

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24

 

Pytanie 6.

Jakie materiały szkoleniowe powinien zapewnić wykonawca zgodnie z Państwa oczekiwaniami? Co oznacza określenie siedem części? (Dot. pkt 2.5)

 

 

Odpowiedź:
W ramach realizowanej szkoleń każdy z Uczestników Projektu powinien otrzymać materiał szkoleniowy w postaci 7 części.
Oferent w przedłożonej ofercie dokonuje przyporządkowania materiałów szkoleniowych do zaproponowanego harmonogramu merytorycznego zajęć, niezależnie od Zamawiającego.

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

2010-03-24 

 

Pytanie 5.

240 godzin kursu dla osób zaczynających w klasie I aż do klasy III – czy 240 godzin zajęć            w każdym roku nauki (czyli łącznie w ciągu trzech lat 720 godzin) czy łącznie 240 godzin (więc w każdym roku 80 godzin)?
Podobnie dla osób w klasie II aż do klasy III – 172 godziny – czy w ciągu dwóch lat czy rocznie?

 

Odpowiedź:
Liczba 240 godzin przewidziana została na cały cykl kształcenia, to jest na okres 3 lat - dla obecnych klas I (kontynuacja w klasie II i III).

Liczba 172 godzin przewidziana została na cały cykl kształcenia, to jest na okres 2 lat - dla obecnych klas II (kontynuacja w klasie III).
Liczba 97 godzin przewidziana została na okres 1 roku - dla obecnych klas III.

Liczba 40 godzin przewidziana została na okres 1 roku - dla obecnych klas IV.

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24 

 

Pytanie 4.

Na jakiej podstawie zostanie potwierdzone osiągnięcie przez uczestników poziomu odpowiadającego poziomowi egzaminu FCE? Czy uczestnicy po zakończonym kursie przystąpią do tego egzaminu?

 

Odpowiedź:
Zaświadcznie o znajomości języka angielskiego na poziomie FCE będzie weryfikowane na podstawie egzaminów wewnętrznych przeprowadzonych przez Wykonawcę.
Przystąpienie Uczestnika do projektu nie wiąże się z obligatoryjnym przystąpieniem do egzaminu FCE - jest to kwestia indywidualna każdego z uczestników, którzy we własnym zakresie będą mogli przystąpić do egzaminy FCE.

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

2010-03-24

 

Pytanie 3.

W jaki sposób i przez kogo zostanie wyłoniona grupa uczestników? Czy jednym z kryteriów doboru będzie obecny poziom znajomości języka angielskiego, wystarczający do osiągnięcia zakładanego poziomu egzaminu FCE w przewidzianym czasie (np. uczeń klasy III z poziomem znajomości A2 nie dokona takiego postępu)?

 

Odpowiedź:
Rekrutacja uczestników nastąpi przez Podmiot realizujący Projekt.
Przyporządkowanie do określonych grup nastąpi na podstawie przeprowadzonych przez Wykonawcę testów kwalifikacyjnych.

 

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2010-03-24

 

Pytanie 2.

Proszę wyjaśnić co oznacza " innowacyjna metoda komunikacyjna ", która ma być formą nauczania języka w Programie " Atrakcyjne Szkolnictwo Zawodowe ".

 

 

Odp.
Nie ma zdefiniowanego pojęcia " innowacyjna metoda komunikacyjna ".
Oferent powinien zaproponować  jaką metodę nauczania przyjmie i do Oferenta należy uzasadnienie dlaczego wybrał taka a nie inną metodę i dlaczego to ona jest najlepsza i czym wyróżnia się spośród innych metod nauki języka angielskiego.

 

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2010-03-24

 

Pytanie 1.

Czy przewidują Państwo szkolenia wzbogacone e-learningiem z języka angielskiego, czy tylko zaplanowane są szkolenia stacjonarne?

 

Odp.
Szkolenia w ramach Projektu przewidują organizację zajęć z języka angielskiego metodą tradycyjną.
W ramach Projektu nie przewiduje się organizacji szkoleń z języka angielskiego w formie e-learningu.
 

 

  ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

 

 

 

Powiat Warszawski Zachodni, ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki, reprezentowany przez Starostę   -  Jana Żychlińskiego, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEPROWADZENIU ZAJĘĆ  JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W RAMACH  PROJEKTU KONKURSOWEGO POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W RAMACH  PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI  DZIAŁANIE 9.2. pt. „ATRAKCYJNE SZKOLNICTWO ZAWODOWE W POWIECIE WARSZAWSKIM ZACHODNIM”. KOD CPV : 80.00.00.00-4.

 

 

SIWZ

 

ZAŁĄCZNIK NR 1

 

ZAŁĄCZNIK NR 2

 

ZAŁĄCZNIK NR 3

Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego
ul. Poznańska 129/133, 05-850 Ożarów Mazowiecki
tel. (0 22) 733-72-00, fax (0 22) 733-72-01
Godziny pracy: poniedziałek - 9.00-17.00, wtorek-piątek - 8.00-16.00
Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jakub Wawer

Osoba odpowiedzialna za treść:
Data modyfikacji: 2010/06/17 12:51:32
Redaktor:

realizacja informatyczna: logo ornak